long time no see

Okej, min blogg startade jag för ungefär sådär, alldeles för länge sedan - typ ett halvår och har på denna tiden inte skrivit någonting vilket suger och inte duger haha. Så NU ska det bli ändring, som man säger!

Okej mycket som hänt va det ja... Senast jag skrev hade jag tydligen en pojkvän som hette Philip.
Det var vår och det blommade och det tog slut så kom den härliga sommaren och knackade på min dörr. Då visste jag inte att det skulle bli den bästa sommaren. Så säger man väl kanske för ofta (!) men det lär bli svårt att slå denna optimala sommar, som alltid av någon anledning springer förbi i sitt snabbaste rus.

Det började med typ världens sorgligaste och finaste skolavslutning från Montessoriskolan Casa, åh gud jag kommer sakna er alla. Riktigt fint faktiskt, sen va vi på hard rock o sånt, efter det så gick dagarna o midsommar firades traditionsenligt i Mälarhusen med Anne & Susanna, det va väl här det började lite på våran sommar kan man säga haha...
Nått mer jag gjort som varit speciellt är mycket mycket, Direkt efter skolavslutningen var jag på student på sundsgymnasiet o sen va vi i skanör ett tag o sånt o fixade i min fina lägenhet, återkommer till det!

Så har det blivit mycket fest, sol & bad på hovåsbadet. Denna sommar bestod väl inte av så mkt Joanna & Helene som man hoppats men men, viktigaste var att jag fick dig Helene lite iaf. Så det känns åtminstånde.


Göteborgskalaset var väl en succé? haha det var faktiskt kul! Självklart med Anne & Susanna.


Sen har jag uppnått ett mål som bara vissa vet haha, det va en dröm och så hände det, riktigt trevligt må ja säga ;) haha..........


Så kommer vi till detta med lägenheten, fick den ju i Påsk för att jag ska börja på ProCivitas! Så har man gjort lite ändringar och sånt, bland annat målat. Men nu är det typ klart, den är såå mysig och jag bara älskar att vara här. Detta är sista sommarlovsdagen och jag sitter i min mysiga säng och skiver detta. Imorogn börjar jag ProCivitas, mitt nya äventyr! Ska verkligen bli jättekul. Är inte s nervös som jag trodde att jag skulle vara!

Och klockan ett kommer aaaaaaannne till stationen då ska jag hämta henne så ska vi leka hihi! åh vad jag längtar efter dig mitt hjärta!

Nu får det bli efter Procivitas jag skriver nästa gång och uppdaterar lite haha, detta är louise som signar ut - slut! hahaha

pussi, min mammi är den bästa som finns =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback