Blogg.se strul (:

Okej,det har faktiskt inte funkat att blogga så jättebra det senaste. Tråkigt .. men men.
Nu är det äntligne helg igen efter en vecka av lucia (bilder kommer), mamma, shopping och mycket annat.
I Tisdags fick min kära mor träffa marcus vilket gick bra, sen var det lucia, torsdagsledighet, uf-mässa och fredag 2 prov för att sen gå på muf-fest. Nu ligger jag här.. halvfräsh, törstig och pigg men trött. Ja ni vet!
Outfiten igår blev lyckad, svarta strumpbyxor, vit kjol som klänning, röda skor och faboulus snö smycken.
Bilder på detta kommer också! Enda missen var att min lung förstrare råkade göra hål på mina strumpbyxor, men det var tufft det med!?

På tal om min outfit och uppdragna kjolar är verkligen det nått vardagsaktigt nu.
Det var tyå 2 år sen som helene ringde mig, LOUISE JAG ÄR SÅ COOL, ja drog upp min fina kjol till en klänning och kan nu gå som snygg samskolit hahaha.. jag minns det som igår. detn goda tiden, ja tänkte väl att det bara var size-0:or som kunde göra sånt. men icke. Jag älskar den funktionen =) haha....

Föresten har jag hittat en faboulus röd bag väska ja önskar mig startk från viva la diva =) underbar!
nu ska ja duscha bort gårdagen, sen tivoli med marcus! 

looooooooooooooooove is in the air :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback