gran canaria chrismas

jag kan bara beratta i korthet men vad ska man saga? det ar underbart.. mer an underbart..
igar var det julñafton.. papa noel hoho.. haha jaja ja fick en princess sparkle.. det tycket jag var roligt for jag har alltid velat ha en OCH ja det ar kanske pinsamt men det skiter jag i. jag ar cool hahaha...

iaf jg vann en resa till las palmas pa sjalvaste julafton =) och 3 parfymer! me lucky... och idag va vi ute med en av valrdens stortsta katamaraner :D jag sag en jattesot delfin.. och sa badade vi i atlanten.. och idag pa frukosten sa satte sig en tant bredvid oss som hade cocker spanie. det var odet.. hoho.. hon hade ett haslband med en san runt haslen.. wow.. jaja ja ska aif kopa en brun nar jag hgar pengar :D .. som jag och marcus ska dela pa.. okej inte i praktiken.. hade ju vart lite hemskt..  aja nu berattar ja tontiga saker..

men sen kommer bilder o massa mer :D.. jag saknar bara anne och sus men vi kommer fa den basta nyaret!! hahaha.. jaja..

du ar en person som ar helt underbar
och jag hade aldrig sagt det utan att inte mena det..
han ar just fabolus.. jag vet inte riktigt hur man sager det pa svenska for de orden finns val inte
just DET dár.. jaja..
jag ar sa lycklig
saknad ar nog bra i langden..


marcus!

nu ska ja nog sova snart :D imorong ar det marknad hoho..
ska lagga mig med min nya bibel - ebbas stil.. jag gillar ebba :D!!!!

ARNIE & SUSET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback