hejdå svennar

klockan är snart halv två och jag ska sova, taxin kommer tio över fem. YES?
Arguineguín imorgon. Jag längtar. Men det kommer vara tomt ändå. Utan att kunna ha de tradiotenella samtalen med arn och sus... utan ngn marcus, utan någon julskinka. Men jag lämnar det en vecka för lite sol och ja. vi är ju överleva....

Mina underbara skor från asos har kommit, ingen bild än. frlåt sus men jag lovar. De kommer vara med i kameran från gran canaria =).... mina skor är iaf ashöga men de skiter jag i..
min bikini hann också komma! underbart hihi den är gullig..

marcus är underbar och han är minminmin... han är bra julklappsgivare!
jag gillade gårdagen, hela veckan...allting
nu vill jag ha NYÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

köss mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback