last 2006

Nej, jag ska inte skriva något tårdypande sista års brev, inte direkt en favorit av sånt...
Hur som helst, för att sammanfatta året i en mening: Det har varit något av det bästa jag varit med om!
Jag har faktiskt upplevt mycket och mycket man lärt sig på som jag nu bara skrattar åt. För ett år sedan satt ja i vellinge och skulle fira nyår där för önskan om ett då bra 2006 man inte hade en aning om. Men året började inte bra och jag vill snabbspola fram till skolavslutningen. Slutade grundskolan och hade ett sommarlov framför mig, hur det nu skulle bli visste vi inte alls. Ingen av oss. Det började iaf med att Joanna lämnar sverige för malta... Jag saknar dig jättemycket älskling - bra nu vet du det! Även om vi är kärnor så, vi måste träffas mer... Iaf, det var dags enligt traditionen att lämna västkusten för skåneland... Jag och mamma åkte till skanör och firade malins student, sen började inredningen av min lägenhet och planerna inför midsommar stod för dörren. Vad skulle hända? Nu händer det bästa också =)

Jag satte mig vid datorn precis innan midsommar och (som tur är) skriver jag till anne, för det var så längesen och jag bara hade lust för jag vet inte men vi skulle ändå inte prata om något speciellt, trodde jag. Jag sa att jag var på mitt land och anne berättade att hon saknade det eller längtade dit... Så pratade vi om midsommar och kom på att det hade varit sjuk mysigt att vara där då. Men hon skulle ju vara med sus? Iaf, Ja... på något sätt bestämde vi nästan det då. Iaf, jag och mamma befinner oss på tavelavdelningen på IKEA - malmö och så ringer mammas telefon. Lika hysteriskt grävande efter den som alltid svarar hon och jag hör, nejmen annneee va skoj att du ringer :D hon viskar: "louise det är anne :D". hajjegod haha. Så vi pratar om midsommar och hon berättar att hon tänkt vara med sus men det hade varit skj att fira det med oss nere på österlen. Så efter lite övertalning till sus så befinner sig de i ystad och vår nya trio föddes :D haha töntigt aja...  Nu tänker jag inte sammanfatta allt såhär men, det där var ett halleluja moment. totally.

Vi firade midsommar, (som man ska höhö)? vilket innefattar, spring genom buskar, tattning av fetto tobbe som vilar på annes axel, töntiga brattar som vill spela fotboll, tattning av hanna hajjegod va sojligt, och dansande med pensionärer ahaha... sen fortsatte sommaren...  italien med emma, lite helene och sånt =)
Götebogskalas, annes land, pedofil kvällar hos christian hahaa.. oerhört lyckad sommar 2006.. lucky me (:
Iaf jag flyttade och började gymnasiet, det är skoj faktiskt :). Känns skoj... och hösten började med kolboda med alla ettor och senare även recentiorfesten...

Tänk att det dröjde ända dill vecka 44 förren suset och arnie kom ner...Iaf, var ska man börja? Gud va skoj vi hade det iaf... haha de kom på tisdagen och åkte på söndagen.. usch! jaja.. Det var allt från hipp till jadu jag vet inte vad.. Muf fanns också med haha.. en skrattfest skulle vi nog kalla det när man tittar tillbaka på det haha.. Och så träffade jag marcus (:

Nu började man bli skoltrött och schemat fylldes av allt mer marcus..

Sen blev det annes födelsedag och de kom hit den 30onde november, åh va skoj :D jag mötte de hemma på mitt couscous fyllda golv hahaha... så var det genast planeing inför de kommande dagarna.
efterföljande dag bestod av förfest med lite skåne pågar hahahaha nej aja skitsamma rätt okej haha..
och sen blev det du och jag! i'm so happy.
Och kvällen slutade på hipp hur den nu kunde det? haha okeeej..
och det var lördag.. =) började asnördat med en sjuk louise en asnördad ch och e. hoho .. och slutet kan ju också disskuteras.. haha fast vi hade varandra och en hottir bartender så. det blev dock bara 2h sömn så det var ingen hit men vad gör man inte? haha.. tur att vi fick i oss lite mat innan hahaha, s: ja vill ha mc donaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalds :'( (helt gjåtfajdi) hahaha...

sen var det bara en månad kvar till nyår och det var skola och en hel del marcus :)
du är min, älskling.

Året har varit fabulous och speciellt från midsommar.
Denna kvällen ska bli oföglömlig och nu ska ja gå in och väcka mina älsklingar susanna och anne. Om ett år ska ja skriva likadant om 2007. Men detta KAN bara bli bra. Nu blir vi 18 och vi ska fylla året med ja gud vet vad. allt vi bara vill =)!

GOTT NYTT ÅR!!!
jag älskar er!



Kommentarer
Postat av: Natalie

JAGDÅ! öööhöh :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback