men vi va ju överens när vi snackade skit om honom?

Jag hatar att vara sjuk. Det är instängt och varmt och usch bara. Men bortanför detta varma och jobbiga finns en ljus tillvaro som är  så vacker att mina firrar pirrar, min mage kittlar och jag åååh jag är så lycklig just nu. Frutom att jag saknar Anne och Susanna så att jag vet inte vad men det är nyttigt att sakna? Oavsett är jag glad att jag har dig. Det är så himla underbart allting.

Längesedan jag kände såhär. Vet inte ens om jag gjorde det då, för ett år sedan. Detta är så mycket bättre. Allting. När det finns ett vi.

Och nu börjar jag äntligen bli frisk ska jag förska att inte smitta honom imorgon natt. Haha... Sen är det lördag, söndag och en skolvecka och blablabla, sen avslutning och den 22/12 åker jag till Gran Canaria :D. Jag längtar. Min mamma är helt fantastisk, verkligen. Hon vill väl.

jag orkar inte blogga, måste prata i telefon nu. det tycker han att jag hör hela tiden =).
imorgon blir det kort julkjol - gant, bruna strumpbyxor, ridstövlar, beige polo - h&m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback