nu gillar kanske inte sus mig

efter en underbar helg mina fingrar senare (eller imorgon) ska får arbeta med att skriva ner så har jag först en lista som jag kopierat som jag ska skriva. sus jag ska hålla mig i lollo-shick. haha.
Bara för jag inte har nått annat att göra =)

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Beiga byxor, vitt linne, rosa tröja med lite knappar och sånt, orkar inte förklara..
Vad använder du just nu för skor: "Ridstövlar"/Svarta korta ridskor & mina röda nya pumps eller va man säger. haha..
Favoritfärg på kläder: Det som klär mig

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag och marcus
Du pratade med: Arnie Mattson
Du delade en drink med: Johanna eller marcus hahah
Du gick på bio med: Nazanin
Du gick på stan med: Mamma kanske
Skällde på dig: hmm, troligast mamma men ingen aning..

Senaste
Låt du hörde:
Itunes va på hela natten, gick precis in och kollade vilka som spelats sist, haha tydligen var det abba-gimme gimme gimme klockan 04:54.
Film du såg: Måndag hela veckan, (hajjegod majcus tyckej den e svinbja) hahahahaha naaa
Mat du åt: Frukost, mini baguette
Kram: Sara
Puss: Marcus
Fest: Räknas muf? haha jo i fredags..
Känslan: Jag tycker sara är snäll!
Ilska:
Resa: Danmark i går?
Glädje: MARCUS MARCUS MARCUS
Dröm: Drömde om flygande bilar på liseberg med adam som chaufför?
Boken du läste: Spelet
Personen du träffade: Sara
Personen du pratade i telefon med: Mamma
Personen du fick sms av: Marcus
Gången du åt en 7-eleven korv: För länge sen :( hahahahaha skoja. "ja vill ha en koooorv".
Gången du var utomhus: idag
Gången du sov: inatt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I veckan, min familj som består av mig och mamma =) haha
Saken du köpte: Julklappar till mamma :D

Om dig

Namn: Louise
Ålder: 17
Sysselsättning: Skola, tennis, kompisar, shoppa, marcus, vara rolig, festa haha nej ja vet inte
Bra egenskaper: Bra på att göra andra glada
Dåliga egenskaper: Inte mycket tålamod och så gillar jag att shoppa mer än min plånbok
Linje/klass: SP1B
Hårfärg: Brunett med ljusa slingor
Ögonfärg: Bruna
Skostorlek: 40

Favorit

Färg: Rosa, vitt, blått
Mat: Sushi och kött med potatis och sås
Låt: Gigi dagostinos - l'amour yousjour är alltid en favorit, men just nu hey there deliah (lite som jeddidahhhhhh hahaha)
Just nu: Susanna, anne och marcus
Ämne: företagsekonomi
Plagg: mycket
Skor: mina röda
Drink: de flesta =) ahaha
Ställe: Var som helst med gott sällskap (typ, susanna, anne, joanna, viktoria och sånna.. och lite marcus haha)
Allmänt
Ska bli skoj:
Tisdag (muf sen marcus), Gran Canaria och Nyår
Ska inte bli skoj: 2 prov i veckan och att åka från marcus
Sötast i världen: Mina vänner
Sparar till: Kläder
Väntar på: Att arnie nörden ska ringa
Pålägg som gäller: en tjock smörgås med sallad tomat, skinka och rödlök.
Önskar jag var bättre på: Skolsaker
Dagens dryck: Varm choklas
Vad saknar du? Göteborgs vänner dumma ls helene och marcus
Vill inte: att snön ska försvinna om sexton år
Tre band/artister: Nej hoho
Vad har du gjort idag: Handlat julklappar och varit med marcus
Var det kul? jaaaaaaa =)
Brukar du svära mycket? NEJ SÅKLART. (öhhh...)
Har du pojkvän/flickvän? Ja
Är du kär?Fan, ja tror det haha
Isåfall vem? mackie the man, skoja marcus.
Hur tidigt stiger du upp:  När jag behöver
Är det bra eller dåligt? Bra
Gillar du att slåss eller? Varje helg! Nej såklart, kul att slå marcus när han är "dum".
Vad ska du göra ikväll? Ska snart gå och nana
Hur många timmar sover du per natt? Brukar försöka se till att det blir 8
Vem är snyggast i världen? Adriana Lima
Vad är det för veckodag? Söndag
Är du uppväxt i stan eller på landet? I stan
Har du utländska föräldrar? Nej, eller marcus trodde ett tag det hahahaha.. min pappa är ju spansk? Nej okej, ja har inga utländska fräldrar.
Vad lyssnar du på för musik nu? Itunes spelar på..
Öl eller Vin? Flask öl och vin =)
Vad längtar du till: Det skrev jag innan, töntigt o skriva igen.
Vem hatar du: ingen for hilvade. kanske adriana lima för hon är hottie =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback