alla goda ting är tre

som mamma brukar säga, i följd av typ, tro hopp och kärlek.
i min mening, den nya trion.. LOL, SUS & ARN. Louise, Susanna & Anne...
Ni är fantastiskt underbara.

Min helg har varit så underbart underbar att jag kan bara skratta mig lycklig.
Fredagen strosade jag runt i stan och fick inhandlat det som behövdes.. typ ansiktsmask, mössa, vantar, skor, mat, och lite andra hudgrejer, smink typ. Jag minns ärligt talat inte allt.. just det ett linne också..Hursomhelst...
Klockan är fyra när jag kommer hem och tänker oh va skönt.. nu har jag nästan 3 timmar på mig. Det var visst bara ord.. Efter en stunds städande och prat med tok gulliga nazanin i telefon tar jag en dusch och ska precis smörja in mig med lotion efter då min mobil skriker sms.. han ska komma tidigare.. han ska komma om en halvtimma. HAN SKA KOMMA OM EN HALVTIMMA. Jag springer runt i morgonrock, tänker snabbt, allting surrar.. slutar med att jag känner mig som mamma och får prata högt för att göra allt jag måste, höjer volymen på stereon, slänger på mig ett par skor och ut till tvättstugan för att hämta mina tortumlade jeans, springer tillbaka och forsätter tänka hysteriskt.. tar på mig mina kläder sm blir, jeans, min nya skort/topp (bild kommer), och försöker gå in mina underbara nya röda skor. känns bra men mitt hår är fortfarande kvar i sin turban så får snabbt försöka föna håret någorlunda..
Hinner tillochmed platta det och slänga på lite rouge innan Han ringer på dörrklockan och jag möts av en underbar doft och en 193 cm lång snygging och en puss.. Han är bra han.  Något av det första han gör är att ge mig en komplimang. Jag vann över stressen haha. Det kommer bli en bra kväll...

Sitter och pratar och retas i en timma typ, tills jag ska göra mig iordning igen sen vid 19:00 åker vi in mot centralen och tar en promenad upp mot gustav till resturangen. Åh vad det känns bra med dig, tänker inte blogga ut allting .. men det var mer än perfekt.

Kommer hem, lite viktigt prat, film och sovande. Jag tvingas upp klockan 06:00 för en viss herre ska till tiesto i våran huvudstad =). Somnar om som tur var och tänker tillbaka på en underbar dag.


Lördagen går och jag bara tar det lugnt, känns underbart. Tjej-kväll också..


På söndagen träffar jag malin i stan ungefär vid 2, och vi strosar omkring och blir nostalgiska. Finns ingen jag känt längre än er. Och inga är som er. Fantastiska. Lunchade och pratade.. mysigt.


Måndag och studiedag. Hurray!


Imorgon blir det herre igen. åhhhhhhhhh jag är lycklig!


SUSANNA OCH ANNE PÅ TORSDAG. Mitt liv är bra. Mycket bra.


Kommentarer
Postat av: zuzzzzzzzzz

jag vill också ha ett så kul liv...buhuuu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback