glatt återseende!

Klockan är tjugo i tov och jag borde ha lagt mig för 2 h sedan men nej :D, ingen idrott imorgon. ahhh så himla skönt! Det kan jag behöva känner jag.

Min helg har varit bättre än bäst. Torsdags PPP på hipp - rätt bra faktiskt...
Fredags var det dags att vila upp sig kände jag, oerhört efterlängtat. Prat med Sus och Arn ochså vilket är en daglig sysselsättning nu! Underbart..
Så vilade jag upp mig för lördagen kan man tro? Jo, det gjorde jag nog.. Jag tog det lungt på lördag dag, sprang lite i stan och uträttade det som behövdes. Sen hem och duscha och ja gud vet vad. Han till och med ett ångbad för ansiktet! Det kändes kanon. Ännu bättre halv åtta när en fabulous klev in och jag möts av en puss med en gång.
Det känns otroligt bra. Helt sjukt bra!
Detta trodde man inte för ett år sedan kanske, för idag hade det isåfall varit ett år med dig. Det känns konstigt men bara lustigt, något som är väldigt mycket passé. Jag har förändrats men är samtidigt lika fjantig. Jag har gått vidare och mitt nästa steg är du och jag är så JÄVLA glad.
Jag sa släppa alla känslor fria och gå in för detta. Det är vad jag vill.
Känns så himla bra att det inte bara är jag som tycker bra om dig.
Sus: "AAhhhh ja kan inte fatta det, fy fan va kul. En riktig familjefar som håller tal." Trygg, Handsome & Vuxen - i like it.
Min outfit var bestämt mycket tidigt. haha..

Fick gjort många telefonsamtal i helgen också.... Mycket viktiga som Malins och hon berättade om sin Japan resa, måste träffas nu i veckan och innan jul.. innan ni sticker till mexico och sen australien för din del. Din bereste jävel haha. Och så helene, helene ska förlova sig? HELENE SKA FÖRLOVA SIG. Nej inte helene, hon gör inte sånt. Helene är Helene och ingen annan. Eller? Återstår att se haha.
Hon måste ju ha m & m!!! (ja hon är mycket som hon själv vill)

skärgårdsdoktorn gör mitt liv, mitt allt min aura att se bra ut. Ja kommer i harmoni pga det!
snart är det jul !!! mums

äh, godnatt! =)
jag diggar dig

Kommentarer
Postat av: susanna

louise har pojkvän nanananana


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback