ingen annan bara du!

Lyssnar på ABBA - ring ring. den är jättebra haha, den är också rätt överensstämmande med hur man ibland kan känna. Men jag har fått den dystra hösten att skina upp, tack vare dig. Så jag diggar den bara för dess sköna sound höhö.

Arnies present är klar. Men undra om hon förtjänar det med prat hela tiden med stackars charlie. haha skämta, du är underbar men ja vill också prata :(. Jaja..

Jag är jättelycklig just nu, är upp över skyarna och ska fortsätta känna såhär. för det är helt underbart bra....

Snart är det jul, 30 dagar kvar på denna terminen.. helt sjukt va fort det har gått.. bara en termin kvar i ettan sen.. kommer kännas konstigt. Sen då. inte nu =).

tvättning av ansikte nu,
ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Louise Emanuelsson du vet att jag älskar dig mest i världen, eller hur?

2006-11-22 @ 19:41:13
Postat av: Anne

Föresten det var anne som skrev det

2006-11-22 @ 19:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback