Just because it's christmas

Nej ingen christmukkah för Louise del. Åh, jag är ledsen för the break-up med Summer & Seth.. men de blir ju tillsammans... de är tillsammans på riktigt. Fast okej, det var ju ingen glädje-onsdag i soffan dock.
Och jag har nog sett det sista avsnittet flertal gånger nu, bara för att det ska hjäla mig själv när det väl kommer. Men ingen hjälp blir det... Det är fruktansvärt, hemskt, ja vad ska man säga. Det är så jävla bra gjort hela avsnittet att det är sjukt.

Hursomhelst.. Har nyligen vaknat upp för andra gången idag.. En visst mr m skulle till huvudstaden, så klockan ringer sex en lördag (: , jag var iof pigg för en gångs skull.
Jag hade det underbart med dig igår. Helt underbart.
Jag tänker inte blogga ut alla mina känslor även fast jag bara vill skriva massor men....
Du är riktigt bra, och det vet du!

Så har iaf fått sova lite till idag som tur är, men jag ska ta mig an studerandet snart.

Om en vecka är ni här, mina änglar! fy fan va kul.
Jag tycker om dig riktigt mycket.
/Louise


Kommentarer
Postat av: Anonym

To the left to the left

2006-11-25 @ 18:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback