underbart

Jag är världens sämsta bloggare just nu, men det har hänt något i mitt liv efter höstlovet.
Kärleken har runnit ur känns det som, det känns verkligen inte bra. Men men.. Det ordnar sig, så lever jag och det funkar. Det är rätt läskigt, när jag sitter här och bloggar och lyssnar på, jag vill vara din margareta och får flashback från höstlovet. Anne i sin trenchoat... jag är helt galen och sus lite som mig eller lutandes halvt sovandes mot anne hahaha... Iaf precis när jag tänker på allt det så ringer mamma och jag får höra när anne sjunger. så himla fint. arnie är gujjjiii. gag hahaha-... intern-humor..

Har träffat någon också, det är kul faktiskt. Men mer än så vet jag inte.. not discussed, ungefär...

fick en sådan känsla förut också, då min mobil är borta och jag väntade ett samtal från just den herren. Hade skickat ett sms så hemtelefonen kunde ringa.. Så ringer den och precis då så tänkte jag bara, japp.. det är så. Den som ringer nu, jag visste det bara. Det kändes kul! Från ett annat land och hem hit.. Jag blev glad.. väldigt glad!

Nu sa jag återgå till mitt VR - läsande.

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback