åååååååååååååååååååååååååh

sista dagen med tandställning där nere hoppas jag, om inte tanfen ska vbara irriterande imorgon också.

idag har jag fått min shoppingabstinens i lite mer ro igen, tack occh lov. det blev en kjol, ettlinne och 2 underbara tröjor. lite tuffa knästrumpor också. sen har jag gått runt i pyamas hemma, ååh jag älskar det verkligen. och kollat på skärgårdsdoktorn. lite tjakowski, wilma och edet över det.

joanna och jag har massa ouppklarat vilket jag HATAR. jag är irriterad, förbannad och vresig.
om någon kunde förstå.

det känns som något fattas mig. men jag vet inte vad det är.
som en saknad.
vecka 44 kommer bli amazing haha.

ANNE MATHIASSON & SUSANNA GULLBERG

over and out

Kommentarer
Postat av: sus

AAA Ska bli såååå kul!! går ju inte att bli misslyckat med köpenhamn o allt:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback