coldy

51277-15

Det känns som att detta höskruset har fått napp på mig. jag är allmänt trött och sliten när jag kommer hem från skolan! Har ingen ork eller speciell lust med något alls i princip innan jag sovit minst en timma. FÖr efter vaknar jag av ibland ångest tils jag känner efter hur skönt det faktiskt var! haha
men jag vill inte bli sjuk nu. för imorgon ser jag faktiskt fram emot. jag är nog rätt töntig av mig, men då får jag vara det för jag kan inte låta bli att längta. kanske en kvarts glädjerus.
det kan göra min dag. verkligen!

så nu har klockan redan blivit halv sex och jag bode redan sitta med mina kära läxböcker och typ nicka instämmande till texten om att, oja. jag förståår PRECIS. öh nej. äsch.
jag ska göra det nu. i think.
För om jag jobbar på bra nu kan jag plugga, städa och senare springa .. skulle vara skönt!
Ska se pluggandet en timma framöver iaf. Bli klar med svenskan och sedan göra resten.

vill du vara min höst?

höstlovet 2006. kan inte vääääänta.
love!


Kommentarer
Postat av: Natalie

LOOOVE :D i want you here nownownow. tihi jag vet vem du tycker är SÖÖÖT :D tihi, lovar att inte berättar, det är en hemlis.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback