girls night out

sitter i göteborg hemma hos min älskade anne som är helt underbar.
igår var en trevlig fredag! en riktig girls night out med natalie
dagen innan fredag, alltså torsdags, så var vi på muf men gick lite tidigare. snacksade skräp mat. sen kom det där leendet från louise sida och natalie är inte feg. vi låg på taket och kollade på stjärnorna och månen (som dock inte fanns i verkligheten) jag älskar natalie för hon och jag är bäst ihop. min stora kärlek. sen somnade vi mot småtimmarna, och detvar lugnt eftersom vi endast hade en lektion vid 12 =)
ja för sen var det ju läkaren, tandläkaren och sånt. you name it.

men klockan två spatserade jag och natalie till frisören och gjorde oss fina för kvällen. i love it. åt sushi också! yummie.

sen åkte vi hem, låg och gjorde ingenting tills saraaaaaaa kom. gjorde lite sånt vi ville och åkte skridskor på golvet? det börjar med att höra ett glidande ljud och en sara: "wiiiiiii hahahahha", "hahaha wiiiii hahahhah", okej skitkul
åkte buss med ngn från skolan också. och sen var vi på muf en kortis för att sen åka till limhamn. träffade ngn erik där också från skolan. kul kul. fick skjuss från limhamn för det höll inte våra förväntningar och så tillbaka igen till stan!

häärligt ju. åkte tåg idag. blev riktigt bra kompis med en dansk 4åring vid namn MAI. fett gullig. haha.

nu är jag hos anne. vi ska också ha en girls night.
ADJÖ  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback