helgen är slut

och jag borde gråta. helgen är över IGEN. inga floder idag som i fredags, dagboken är en vacker film men dock sorglig. men jag gråter inte, jag har haft en mycket trevlig helg. det är söndagen den 8oktober, jag har fått myggbett och borde gråta, för dom kliar och kliar. jag ska träffa joanna om 20 min och jag sitter med en turban på huvudet forarande.

faktum är att imorgon blir jag 17 år!!! och jag längtar, jag längtar så himla mycket!
jag älskar att fylla år :D, det händer ju bara en gång per år så då är det dags att fira när det händer!

förresten fyller snart helene arton år och sen anne :D jag älskar er, imorgon träffar jag NATALIE!

jag älskar mitt liv.
på måndag ska jag spela tennis bättre än aldrig förr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback