höstlov(e)

mitt liv är bra. harmoni och en underbar dag.. klockan är redan kvart över nio och här sitter jag med en turban på huvudet och känner mig genom-fräsh. haha.
idag fick jag ännu en gång mitt shopping sinne lugnat som annars vid risk skulle blomstrat upp och gått ut över andra..  sen var jag och mamma och åt mat.. sen tennis.. jag har kämpat bra :D.

imorgon kommer anne och susanna...ååååh jag blir tossig så kul det ska bli :D..
vi ska äta sushi en dag har jag bestämt.

höstlov borde man ha mera.. allt är så bra och jag är löverlycklig :D jag hatar folk som bara klagar..
höstlov . och höstlove! yummie..

hipp på onsdag.. då ska jag ha mina nya jeans ochett snyggt linne eller nått.. jag villbli brun NU.. och jag vill till NY på julen..

 
för alla er nördar som inte vet. OC på onsdag.. lucky me!
mammas kommentar: okej, jag kan alltså inte i fortsättningen ringa på ondsagskvällar från 21:00 ? Ska du strunta i att gå ut nu på onsdag då för OC förresten? haha

nu ska jag byta om.. och tvåla in mig så jag blir len. len haha usch. len, sommaren 2006.

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback