kära blogg

ligger i min säng och tänkte uppdatera, något jag SKA bli bättre på. höstlöfte?
jag är numera louise - 17 år. det låter bra tycker jag. haha. lite sådär spetsigt haha.
mitt liv Är bra! Jag är i harmoni och positiv energi haha, eller det beror på hur man ser det. som allting annat här i livet.

Igår var då min 17års dag, kändes riktigt kul! Mamma var här och firade mig, underbar morgon med paketöppning. Första gången jag är pigg och glad 06:00 :). Jag fick min rävmössa, haha bör lägga in en bild på denna otroligt tuffa grej en dag. i love it. nu har jag iaf pengar att spendera i höst, vet dock inte i vad. eller jo, skälvklart kläder men får se var det blir exakt! ska köpa ett solkort också (!). Inte kul att känna sig höst-blev. det är hemskt. Iaf min födelsedag fortsatte i skolan, med skridskoåkning som första lektion. cutiboy. Sen var det skola igen, fick 2 underbara böcker av min Älskade Natalie Isaakson. Hon gör min dag - totally! Sen iaf, så kom mamma och hämtade mig så bar det av till stan och kollade på vinterresor om det nu blir en sådan och så åt vi Ben & Jerrys. MUMS. Så iaf strosad vi runt och tittade och pratade och kommenterade allt som finns haha.. min mamma är underbar.
Sen kom vi hem och jag bytte om för att lira tennis! Det gick rätt bra tycker jag .. höjdpunkten var väl resturangbesöket på Chili här i malmö, på södergatan. Riktigt god mat och en underbar dessert!
Så var min dag slut! -v

dagarna går så otroligt fort nuförtiden, redan onsdag imorgon, sen bara två dagar kvar till helg igen! Då ska jag och Natalie har det riktigt tjejigt på fredag, love it. Mitt hår ska förändras och jag kan inte bärga mig! wonderful. Jag väntar på ett riktigt hårsvall längre fram haha. yummie.

dagboken, jag sökte och fann mitt hjärta sågs i fredags. louise bölar. hon söker och finner inte sitt härta - än! det kommer, kärleken är det vackraste och starkaste som finns, men också det svåraste.
Snart är det ett år sedan jag träffade dig. tiden går otroligt snabbt . när man har roligt! det har jag.

men det blir inte roligare av att bara gå och vänta på att oc ska börja. en timmes avnjutning i veckan,
dock är det sjuukt förändrat sedan första säsongen. vem säger inte det? men det är så otroligt underbart att det inte gå att beskriva. harmonin, skådespelarna och MUSIKEN. forever young - men i versionen som är med i ett avsnitt efterfrågas enormt av mig.

it's always better when we're together! uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuunderbart.
jag saknar anne anne annne och SUUUUUUUUS. men vi ses på lördag. och höstlovet. wiwiwiwi jag längtar så jag brister haha.

borde göra kudden sällskap snart. men först ska jag väl hitta på nått annat ... lägga in lite bilder också på otroligt snygga varianter kläder. Imorgon funderar jag på knälånga shorts. let's se.

ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback