oktobermorgon i göteborg

Oj, dags att uppdatera min blogg känns det som. Dåligt louise! Veckan ahr varit bra men runnit iväg lika fort som jag vet inte vad. En del stud och sånt, fick iof tillbaka företagsekonomiprovet... och jag blev glad. jätteglad :). Annars har jag väl mest varit med natalie haha.
Dessutom sov hon hos mig i torsdags, mumsigt! hon tycker nog det var väldigt roligt (och gott) att jag kom på att ta upp baileyes! åter igen...
Så iaf, begav jag och natalie mig till skolan glada och exalterade men det bryts från turning torso till ubåtshallen då vi inte får åka med bussen mer, han var en styggis och vi ska klaga. Han påstod att vi hade fel kort vilket INTE stämmer. han va en taskis. Iaf löste det sig senare med en gratis taxiresa. Då klagar man inte. Kom till skolan hade lektion, eller ja jag hade en lektion natalie hade tydligen en lekktion på tio minuter till något annat lockade?
Efter skolan satt jag och natalie och åt glass, mums. Vi är lite som syskon, vi är alltid med varandra haha. Det sa tilklochmed Johanna! ALLTID när jag ser er så är ni tillsammans :D. haha.
Sen vid tretiden på fredag eftermiddag åker jag till Göteborg åter igen, somnar io ett streck till ängelholm, fast blir väckt av att kontrollanten står och petar på mig för att få se min biljett. Hade rätt tråkigt på bussen förutom att jag lästeen jättehemsk bok: klockan 10,31 i Khao Lak. Annars hände det inte mycket på min resa, förutom att jag såg en gourgous man stå och hänga i mitten. det var mer än mums, fick ett leende tills han krama om en annan tjej haha, ja vad ska man önska sig?
Igår va jag hemma hos anne med susanna och hade världens roligaste ungefär. jag älskar er haha. Hur som helst möter jag och susanna en sovandes anne haha så väcker vi henne och snackar ltie för att sen göra maten :D åh så gott. Det blev klyftpotatis med lök och morötter, till det kyckling och wasabismör haha.
Sen åkte jag och susanna hem vid halv ett kanske och så var mamma jätteglad att få träffa mig :D Nu sitter ajg här och ska snart duscha och göra vid mig för att sedan gå på 50-års kalas, jag orkar inte, har ingen lust, vill vara med anne och susanna, åh. hemma klockan 11 tydligen med båten. NU vill jabara göra något annat. jag brukar gilla att gå p åsådana här tillställningar, men inte idag, inte i skärgårde i oktober?

Ska duscha så jag luktar gott nu igen.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback