otrohet

En kompis som skickade detta, haha. Ganska kul!

Tre män hade dött och väntade vid pärleporten.
St:per kom fram till dem och sa: Jag vet att ni är förlåtna men jag måste fråga er en fråga först så att jag vet vilken bil ni ska få.
- Skojar du?! finns det bilar i himlen??  
- Japp, sa St:per. Himlen är ju så stort.
Han frågade frågan till den första: Hur länga var du gift?
- 24 år.
- Var du otrogen någon gång?
- Japp, 7 gånger.
- Jaha, sa St:per det blir en moppe till dig då..
Sen frågade han nästa man samma sak.
- Jag var gift 37 år och var otrogen en gång.
Men det var första året så vi kämpade oss igenom det.
- Jaha det blir en volvo till dig då, sa St:Per.
Sen frågade han den tredje som svarade: Jag var gift i 63 år och behandlade min fru som en drottning.
- Det va bra. Det blir en ferrari till dig då.

En tid senare såg dem första männen mannen med ferrarin sitta vid vägkanten av guld och gråta. Dem frågade vad det var.
- Usch, snyftade mannen. Jag såg min fru, och hon åkte runt på en SKATEBOARD!

tyckte jag var rätt kul haha...  så hemskt kan det vara, jag vill nog inte ha en skateboard i himlen. En volvo kanske, nej jag är nog rätt god av mig. Gud va tråkigt jag har, det märks nog. ska skriva av mig senare eller snart. inte ens bästämt mig, orka planera.

Anne sjunger som en gudinna. och jag älskar dig haha.
helene är i bryssel och snart är du 18 år.
snart är jag faktiskt 17.

nu ska jag göra nått annat!
bye, (natalie är mycket cutiepie)

Kommentarer
Postat av: Treno

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com

2007-03-07 @ 17:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback