söndag utan ångest!

det är lov. det är LOV. det är nu, det är vecka 44 och jag är så fruktansvärt glad för det. denna veckan har jag längtat efter som...
yes.. ni vet. det där.. man har allt framför sig och det ska bli så sjukt underbart!
Anne och Susanna är efterlängtade.. precis som mycket annat. men så är det alltid och det är er jag behöver nu!

ni förstår nog inte riktigt tror jag..

iaf, helgen har varit tjejig.. lite småfest ungefär.
avslutet var bra. det känns så bra att vara runt dig... in your arms.
men det är så här.. alltid och har kommer alltid att vara..

men jag gillar det..

jag har tänkt mkt... joanna.. du är underbar och allt är bättre
jag tänker på dig hela tiden..!

bud på att sova... men jg vet inte..
nja..
åh..varför
äh, kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback