tillängnat susanna

haha nu tror jag en viss sus känner sig hedrad ltie smått.
hörde nått om att det var dags att uppdatera.

nu har jag pratat i telefon med två nördar. vi va kompisar på mellanstadiet, då tränade vi ji-jutsu och tyckte vi va asfräcka (speciellt när vi köpte sura-s efteråt och åt godis på VARDAGAR) wopsi. höhö.
men sen började vi högstadiet och så var vi kompisar från och till men sen avtog det där. och båda bille vara kompisar utan att någon verkligen vågade göra nått åt saken tydligen? så där gick vi och trodde den ena hatade den andre. iaf, efter en lyckad midsommar 2006 blev allt som förr. höhö det där va astöntigt skrivet men iaf. nu är vi bundisar igen. coolt faktskt! vi har jättekul och jag älskar er faktiskt tihi.
sommaren 2006 är bättre än något annat och jag kan inte bärga mig tills vecka 44! det ska bli så jävla kul.
bara anne kommer på onsdag, senast (:

min dag har varit rätt bra, gick i skolan och var snäll.
kom hem och sov och insåg att jag börjar bli sjuk.
pluggade och sen kollade jag desperate housewifes!
nu borde jag plugga. det ska jag också göra. haha
men jag vill hellre sova. jaja

det finns en söt kille

hahaha äh vecka 44 kommer bli bäst iaf.
peace love and understanding. skämta, hårigt. bohem.

puss =)

Kommentarer
Postat av: zuziiiiii (höhöhö)

HAHHAH sura s:en kommer jag aldrig glömma=) läraren jessica....som andades ashögt!hahahah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback