kvällning

nu har det redan börjat bli mörkt, nästan..

vilken dag det har varit, försov mig nästan, gick i skolan, gick hem och fullkomligt däckade när jag kom hem. visste nog inte ens själv att jag var så trött, ändå är jag fortfarande trött, när ska man känna sig utvilad? det är mycket som går runt i huvudet hela tiden, skolan, privatliv, kompisar, helg, och allt annat.

borde laga lite mat, vet inte ens om jag är hungrig. nej först ska jag plugga sen powerwalka i mörket. läskigt haha, nej jag är inte så rädd av mig. (jag vågar gå, du är inte rädd, jag kan flyga) haha nej det är nog lugnt, träffar väl ngn galen hund som ska pussas lite sen promenera vidare.

åh vad jag är trött. varför ? :( orkar inte, detta var ingen rolig dag alls. blä.

så åker du dit utana tt tala om, what is the reason you hold on?

nej ska plugga, powerwalka som sagt, äta amt och sen sooooova. för det är ju trots allt fredag imorgon, inget gnäll här inte

gallery - sjukt bra låt!!! ska nog lyssna på den nu.

adjö!

Kommentarer
Postat av: susanna

höhö gissa vem som lyssnar på gallary nu? =) puusss

2006-09-28 @ 19:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback