måndag

måndag och gympa som första lekton! mums.
mår inte bra så jag gick hem... usch detta var verkligen inte min dag!
börjar med att jag går upp en halvtimma för sent och sen mår jag skitdåligt märker jag.
men det kunde varit värre. samtidigt som jag mår så dåligt mår jag också helt underbart.
och det finns bara en anledning, det är för att jag har träffat dig.
så underbar är du! längtar redan tills vi ses igen!

snart ska jag plugga, ska gå ner till havet lite också!
mycket att tänka på. jag ska verkligen lyckas nu. jag vill ha dig.
tänker jättemycker på dig!

anne är det bästa som finnt och jag älskar dig mest av allt ska du vetra , ditt brev läser jag om och om igen.
göteborg i helgen. underbart. helgen efter det också. håkan hellström sen passa barn med anne på lördag.
älskar dig anne.

jag vill ha pengar. nu.

louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback