söndagsångest igen

hemkommen från göteborg igen :)
helt underbar helg, men orkar man skriva allting... hmm det är mycket som hänt
mycket känslor

fredagen började med att jag träffade viktoria utanför palace och sedan åker vi vidare hem till min älskade anne där susanna också väntar. underbar början haha, fast alla gillar inte min musiksmak, jag tycker dock min bland-skiva var kanon!
efter många om och men åkte vi in till stan klockan åtta, alldeles för sent för att komma till håkan hellström konsterten så i beger oss till hard rock vid 9 tiden och sitter där en timma och äter en underbar glass, stor som berg delar vi den på 4, klockan tio börjar alla dra sig uppåt och vi dansar hela natten ungefär, riktigt lyckad kväll faktiskt. dock inte lika kul att anne åker hem, men det är glömt och vi har mycket att se framemot.

vi kommer hem till en sovande anne runt tre tiden och susanna blir förskräckt av aragon på annes dörr, VEM ÄR DET DÄR??? LOUISE AKTA DIG! okej, intrernt.

lördagen vaknar vi av att susanna är förskräckt för att klockan redan är halv tolv, tiden går och runt två åker vi till oscarssons för att sedan bege oss mot bröllopet mellan rebecca och martin! väldigt fint bröllop!

sedan kör steff och mamma mig, anne, hanna och erik (2 och 4 år) hem till oscarssons, haha sjukt underbar kväll med några underbara barn tillsammans med anne!

hemskussade vid 2-3 någonting och riktigt trötta ligger vi och pratar sen somnar vi, fast jag blir tillknuffad hela natten haha, förlåt anne!

idag har jag varit med anne, sen med min underbara mamma, vi gick och åt sushi och sedan pratade om helgen tills det var dags för hemfärd. detta var det sorgligaste ändå, eller inte sorgligt, men det kändes.
som det alltid gör att lämna personer man älskar, men jag kommer ju mötas av lika underbara i veckan!

nu borde jag sova, jag lovade mig själv det för en kvart sen men nej, tydligen inte. bör göra det snart.
en kvart till! verkar som jag håller på den akademinska kvarten haha.
nej skärpning louise.

i veckan ser det ut att inte bli så ljust som hoppats, drunka i tankar och läxor, mysigt.
godnatt och adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback