åh

vad jag är glad idag, har tagit det lugnt hela dagen efter en hektisk helg med tjejerna, anne och susanna! åh va det har varit roligt, får summera allting i en tråkigt lång text senare om jag orkar annars blir det väl som vanligt att kopiera annes gästbloggande haha!

känns väldigt glest med mitt bloggande men hur som helst, jag är så himla glad för dessa skor från ash, tror jag många suktat efter och tittat på. Det var längesen jag såg de nu och jag kände inte för att lägga 1000 kronor på de då de känns som sådana skor man har en säsong innan de inte går att använda mer haha. snygga och bekvämna men undra hur länge då håller.
men på wedins (!) har de nu fått in ett par som är exakt lika utseendemässigt för inte en tusenlapp och de ser ut såhär, hurra!


åh de är så himla fina, precis sådana jag gillar!

Jaja det är redan onsdag på lovet och imorgon åker vi till landet, ska bli jättemysigt.
vad som är jättemysigt är att marcus ska följa med också, eller vi ska hämta honom i ystad på eftermiddagen! hihihi åh ja längtar redan. Karl Heintz blir nog glad eftersom han tjatat innan om att jag ngn gång kommer ta med mig herrsällskap.


nu ska ja packa lite, och vara med mamma :D:D:D
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

karlo heinz hahahahha.. h vad jag saknar dit land!

2007-04-05 @ 18:43:33
Postat av: jopp

Hej! förlåt att jag inte ringt.. kunde ej från mobilen igår men jag komemr i helgen!!! love you!

2007-04-08 @ 15:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback