casting?



Undra om dessa små också går på castings för att få vara med i H&M katalogen. Eller så behövs det inte eftersom typ alla bebisar är söta, men dessa är något. haha,åh nu vill jag bli barnvakt åt några barn. det är faktiskt roligt!

jaja, nummer 2 prioriterng efter jobb är att ja vill lära mig designa om min blogg själv (vilket nog aldrig kommer gå utan att det kommer se fucked up ut) men jag vill försöka för att inte ge mig!

Imorgon är det vip grej med veckorevyn på top shop 20:00 i lund. Gu va det ska bli roligt. Få träffa några från redaktionen. Och marcus skrattade bara när ja sa det. grr, jaja jag tycker det ska bli jätteroligt verkligen! Imorgon om jag är tillräckligt frisk kan jag hämta min finafinafina cykel också. wiiie.

i sommar kanske? :D 
image149

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Cassie

Min lilla kusin är fyra och har faktiskt gjort en del "modelljobb". Han hittade agenturen när han var i lekparken med sin pappa :P

Postat av: Louise

Haha, jo någonstans måste man ju hitta de:)

2007-04-19 @ 09:46:49
URL: http://mesummer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback