en vecka sedan.

Så var jag på TOPSHOP i lund med feber som jag inte ens tänkte på i den stunden. Det var då veckorevyn med redaktion befann sig där med 20% på hela sortimentet och lite mingel med favoriter inte mindre än, Hanna (sexexperten) Lisen (skönhet) och Ebba von Sydow (Chefredaktör). Jag vill också vara sån cool chefredaktör.
Jaja, ibland vill man bara spola tillbaka tiden liiiitegrann! Sen hit tillbaka igen.
Det hade varit något det. Jaja. Är fortfarande så otroligt glad för den torsdagen. Läs längre ner för hela historien (:

Speciellt när man kom hem till min älskling senare också. Ja vad kan man mer begära?

Nu ska jag packa inför Göteborg imorgon. 14:08 går mitt tåg. wiiie
Klipptid också har mammi ordnat. Det längtar jag till och är nervös. Vågar jag klippa av 5 - 8 cm på mitt hår jag låtit växa ut? Jo, jag vill verkligen. Haha och lite kortare snedlugg och slingor. Det blir nog bra härregud. haha...

(lång)- Helgens planer ser ut såhär:
Fredag: Först mamma och äta gott, sen träffa Anne & Susanna
Lördag: Joanna
Söndag: Emma eventuellt
Måndag: Först ska jag och mamma gå på stan och senare middag hos Gabrielle med lite vänner.
Tisdag: Vet inte och hemfärd haha.

Och bland allt detta ska jag plugga företagsekonomi, matte och akademisk uppsats. Yey!

nu ska jag packa.
marcus är den bästa pojkvännen som finns.

image182


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Alltid läskigt när man är hos frisören tycker jag. Men det blir nog fint:)

Postat av: Minna

tack för tipset om masscara

2007-04-27 @ 06:49:22
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Crazypill

ja jag vill med vara chefreadaktör!

2007-04-27 @ 07:30:34
URL: http://crazypill.blogg.se
Postat av: Linn

snygg bild!

2007-04-27 @ 07:44:45
URL: http://linnruby.blogg.se
Postat av: Louise

Cecilia: Haha mm det kan jag hålla med om! Hoppas det blir fint :)

Minna: Det var så lite så:)

Crazypill: Ja det hade varit något det...

Linn: Tack!

2007-04-28 @ 16:08:55
URL: http://mesummer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback