helg och sommarklänning

    

Så här såg min och marcus fredag ut, han bjöd på supergod mat som bestod av lax till förätt och den första bilden var huvudrätten och till efterrätt blev det ben&jerrys höhö. mums.

Idag (måndag) har jag bakat bröd som ser ut så här:



och så har jag hittat världens underbaraste klänning jag måste ha! Från nelly!



Vad tycker ni om klänningen?

Förresten, har sett att det är allt fler och fler som besöker min blogg, vilka är ni? =) Lämna gärna en kommentar!


puss. imorgon kommer marcus och vi ska äta kyckling-fajitas!

Kommentarer
Postat av: Josephine & Felicia

Hej:) ta en titt på våran nystartade blogg, det vore trevligt:)

Postat av: Emelie

jätte fin klänning! jag hamnade på din blogg idag. den var trevlig :)

2007-04-24 @ 18:55:30
Postat av: Emelie

det var från mig!

2007-04-24 @ 18:55:39
Postat av: Louise

Josephine & Felicia: Ja visst :)

Emelie: Haha kul :)!!

2007-04-25 @ 12:06:46
URL: http://mesummer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback