idag!

19:onde April och det är typ 1½ månad till det är sommarlov, vilket inte känns mer än fantastiskt! Ska bli så härligt.
Och idag är det Vecko Revyn som är på plats på Nova Lund, TOPSHOP med folk ifrån redaktionen. Samt att Ebba Von Sydow kommer att finnas på plats. Jag tycker det ska bli så hima spännande att få träffa henne.
Jag tycker hon är jätteduktig som vid 25-års ålder är chefredaktör hoho. Hon har ju typ världens drömyrke.

Och igår kom min katherine hamnett t-shirt av ekologisk bomull som blir dagens outfit med ett par svarta jeans, röda skor och röd väska :). Till ikväll alltså.

Och min älskling Marcus kommer idag också, så ska vi äta pytt i panna sen kommer jag tillbaka på kvällen åh va jag längtar!


Han ska förresten få veckans ros har jag kommit fram till haha för att  i måndags kväll när jag kom hem hade han städat jättemycket, bäddat sängen och diskat :) Så himla snäll hihi.

Later, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback