iiih

Bloggar direkt från min hemstad Göteborg haha, kom med tåget igår kvart över fem, sen hämtade mamma mig och vi körde mot favoritsushistället (T&W)  och åt världens godaste sushi. Sen åkte vi hem och jag gjorde mig iordning för att träffa Anne & Susanna på vasaplatsen.
Vi har alltid så himla roligt, en jättelyckad kväll på sense inne i stan där vi satt och bytte bord och skrattade konstant (typ). Det pratades en hel del om mitt och annes klipp som kommer ske nu på måndag. Jag tror 10 cm ryker typ. Men det längtar jag så oerhört efter! Håret växer ju ut igen :). Om man inte trivs i det vill säga, men det är jag nästan säker på att jag kommer göra.

Och så pratade vi en hel del om dagens secondhand shopping som ska ske. Vi har bestämt att träffas utanför myrorna haha och sedan gå till Linné och Majorna. Längtade så mycket igår när jag kom halv ett att jag inte kunda sova så jag pluggade matte (!) till halv två typ när allt blev fel, hjälp marcus! Och sen somnade jag och sov underbart och vaknade tjugo över åtta haha. Satte på min gamla skiva absolue passion! ååh den måste jag ta med till Malmö.

Nej nu ska jag äta frukost sen göra mig iordning tror jag.
Skriver sen om det blir några coola fynd.
Puss.

FÖRRESTEN. Denna sjalen ska jag ha om den finns kvar. Tog bilden från
www.kellybellybutton.blogg.se (Kellys blogg) Hoppas det är okej för den fanns inte på hemsidan :(.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Blev det nån bra shopping i Götet?

Postat av: maria

väldigt fin sjal!

2007-04-30 @ 09:53:40
URL: http://amarialarsson.blogg.se
Postat av: Louise

Cecilia: Ja, hoppas det idag. Har sett en underbar Jacka på monki jag hoppas det blir.

Maria: Tack =)

2007-04-30 @ 10:05:45
URL: http://mesummer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback