klippning

Jag var inne på Englas Showroom och tittade och så fick jag syn på nicole richies supersnygga klipnning!



Jag tycker att det är såå snyggt. Kolla hennes blogg för de andra bilderna... Jag vill nog ha lite lite längre kanske men jag tror verkligen jag vågar klippa så här i helgen för det behövs. Och så ska jag slinga håret så min hemska utväxt försvinner haha. Mer brunt och lite gyllene ljusa slingor. Ett tag fick jag för mig att färga det helt brunt igen
som på denna bilden, vilket jag har haft typ hela tiden fram tills i höstas... men med lite slingor på sommaren tror jag det blir finare.



Ska till Göteborg i helgen och då ska jag till frisören, nästan helt bestämt nu att jag vågar haha. Bara det finns tider kvar...

jaja puss

Kommentarer
Postat av: susanna

Det kommer bli så himla snyggt när du har klippt dig=D

2007-04-26 @ 20:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback