Lista

Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: Trött och glad ändå
Favoritgodis: Choklad, sen allt annat också haha mums
Är det nåt du absolut inte äter: Inälvsmat
Kläder just nu: Sov shorts och t-shirt bara och täcket över mig =) mysigt!
Musik just nu: Itunes
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 1700 talet kanske.
Sommarplaner: Hoppas på att få ett jobb, förutom det ska jag sola och bada och kanske åka till Grekland med Marcus :D
Fisk eller badkruka: Båda, fast mer fisk
Längd: 173 cm
Favoritväder: Sommarväder, när det luktar sommar.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Mat, en kär vän och en båt.
Spelar du nåt instrument: Nej men har spelat piano.
Morgon- eller nattmänniska: Mer nattmänniska
Sparare eller slösare: Slösare
Tror på liv på andra planeter: Ingen aning
Tror du på mirakel: Ja alldeles säkert även om jag inte upplevt något speciellt än förutom att jag har träffat Marcus ;)
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Jadå
Hur många barn har du, vill du ha: Jag har inga barn och absolut inga planer på det än förren typ om 7 - 10 år och då vill ja nog ha 2 barn eller kanske 3.
Bio eller promenad: Båda
Är du kittlig: hahaha mmm
Snarkar du? Jo ibland tydligen haha men inte alltid tror jag
Stjärntecken? Våg
Rädd för insekter? Ja
Vad vill du jobba som? Fastighetsmäklare är min dröm :D
Chips, morötter eller godis? Chips och godis men typ, kokta morötter eller morötter som är lagade i ugn är jättegott till mat!
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? Bloggen isåfall... om man kan räkna det, men när jag var yngre skrev jag!
Har du någon flickvän/pojkvän/sambo? Världens bästa pojkvän Marcus :D
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Nej det tänker jag inte göra. Ett tag fick ja för mig att det skulle vara coolt med en lite stjärna innanför handleden liksom men det är inte alls jag med tatueringar och piercingar så nej det tänker jag inte
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Välstädat
Gungar du på stolen? Haha nej det var väl under casa perioden ja gjorde det mest. inte nu.
Hur många syskon har du? Inga alls
Är du rädd för blod? Nja, inte direkt lite blod sådär men om det skulle vara mycket så skulle jag nog det..
Saltar du på maten? Inte mer än måttligt
Gillar du att sjunga? Jo lite kanske
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Samhäll/Ekonomi, för att det ger mig en bra grund och bra utbildning samt att jag är intresserad av de ämnen jag läser
Röker du? När jag känner för det
Snusar du? Nej
Kaffe, te eller inget? Kaffe och Te
Har du en besatthet? hahaha nej kanske att läsa bloggar jag vet inte

Kommentarer
Postat av: Mari

Just det, Malmö, du bodde ju nära :-)
Har fanken glömt bort din blogg :-S Alla mina favoriter försvann när vi formaterade datorn :-( Men nu lägger jag till dig igen :-)

Postat av: Louise

Ja det gör jag =)
Haha okej det låter bra!

2007-04-19 @ 09:46:12
URL: http://mesummer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback