Lista

Egentligen kanske inte så jätteroligt men just nu har jag inte så mycket tid med annat före frisören. Åh nu börjar jag bli nervös haha, inte lite hår som jag ska klippa hm jo det blir nog bra! Sen ska jag visa mamma världens finaste jacka på Monki. Just nu lyssnar jag på absolute passion på högsta volym :D:D:D
Nu till listan...

Tre saker jag inte förstår:
- Varför jag inte kunda ha en cool talang och vara riktigt bra på något haha
- Varför man förstör för andra
- Varför vissa är sura och inte kan vara glada

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
- Gamla skolsaker
- Fotografier
- Telefonen (alltid nära mig)

Tre saker jag gör just nu:
- Skriver denna listan
- Lyssnar på "have you ever been in love" med Celine Dion
- Tänker på Marcus och Monki jackan jag vill ha

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
- Resa
- Vara superlycklig
- Ha en underbar familj och skaffa hund (cocker spaniel) är ett måste! haha

Tre saker jag kan göra:
- Åka skidor
- Spela tennis och dansa balett
- Prata i telefon

Tre saker jag inte kan:
- Vara akrobatisk
- Sy så bra som jag kanske vill, jag kan sy men vill kunna bättre hoho
- -

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
- Have you ever been in love - Celine Dion

- L'amour Tousjour - Gigi Dagostini
- Alla vi längtar efter sommaren

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
- Matematik
- Sy bättre
- Sluta bita på naglarna

Tre favoriträtter:
- Sushi
- Pizza
- Tacos eller kyckling fajitas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback