oj vad glest bloggande

Har inte alls bloggat mycket pga påsklov, och mamma som inte tog med datorn till landet så innebar det att det inte alls blev något bloggande.
Men nu är jag tillbaka.

En fin dag idag med solen som lyser jättemysigt, synd att jag måste sitta inne och plugga haha.
Det blåser lite ute så känns inte så kul.

Har fått min t-shirt nu jag har beställt! från
Katharine Hamnet


organiska t shirtar, coolt! haha :D
Men jag orkade inte hämta den idag så det blir imorgon!
Hoppas det är nått att hänga i granen

Imorgon okmmer min älskade bästa vän JOanna Eriksson! fy vad underbart!
Nu var det ett år sedan du va här. kärnan, men nu är allt så mycket bättre :D

har haft världens bästa lov med arnie and sus också :D:D:D hihi
och så klart med marcus!

plugget kallar

Kommentarer
Postat av: Susanna

Gud vad fin t-shirt!

2007-04-15 @ 15:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback