the best day of my life

Som jag längtat efter torsdagen den 19:onde April. Det var då Vecko Revyn redaktionen befann sig i Lund på TOPSHOP för mingel, erbjudanden och lite annat smått och gott. Jag såg verkligen fram emot denna kvällen. Trist att jag var sjukis, men struntsamma, det var värt att stå i den kylan och vänta på bussen efteråt eftersom det enda jag kunde göra var att le. Det var värt att vara sjuk en dag till.

Iallafall, Marcus kom hit, eller han sov. Sen åt vi lite mat och så började jag göra mig iordning.
Tog på mig mina nya svarta jeans - miss sixty, röda skor - din sko, min nya katherine hamnett tee "bring back god", grå kofta med rosett - h&m och beige trench från MANGO. Det visade vara sig bra senare.

Jag tog mig dit på egen hand (!) och hittade helt själv, bara då kände jag mig duktig eftersom jag skulle byta till buss i Lund också efter redan åkt buss och tåg. Kom ut till Nova Lund och begav mig mot TOPSHOP.

Först gick jag runt och letade efter det där linnet jag så gärna ville ha och det fann jag! Till och med i en sjukt häftig gul färg som jag tror blir fint i sommar när man fått lite färg också.

En liten stund senare så börjar det hända lite och folk börjar ställa sig i en halvmåne runt kassan och en miniscen. Och så kom Ebba ut tillsammans med Hanna och Lisen ser jag. De går runt lite pratar med de på TOPSHOP och sen kommer Lisen fram till mig för att ge mig en tidning, men jag prenumererar ju :). Iaf, Ebba hade väldigt snygga saker på sig. Fast det var väl inte så överraskande dock.

De börjar prata lite inför alla, presenterar sig och sen kommer tre modeller fram i två omgångar för att visa lite av vårens och sommarens mode! Snyggt. Bootcut på väg tillbaka, vet inte om jag vågar? Tycker Ebbas jeans som hon hade på sig igår var lagom. Hur som helst, jag såtr lite senare och tittar på en klänning då Hanna och Ebba kommer fram till mig (gissa vem som blir glad och supernervis). De frågar om de får ta ett foto och vad jag heter, självklart får de det!

Lite senare är det dags för tävling, och jag var nog inte först upp med handen alla gånger tyvärr men sen står det 7 påsar kvar och det är dags att dela ut de också! De säger då att de har gått runt och fotograferat de som de tyckte hade snyggast klädsel, även fast alla var snygga var det några de valde. Turen kom till mig. Fick gå fram, nämne nått om mina skor och ta mig en påse. Min lycka var fullkomlig!

Precis när jag betalt och pratat lite med Hanna också så tänker jag innan jag ska gå att går jag inte fram till Ebba nu kommer jag ångra mig. Så tar lite mod till mig och går fram och frågar om jag kan få fotografera Ebba & Hanna. Sen kommer också en till tjej som frågar om ja vill vara med på bilden. Ebba tar något till foto också...
Jag fick sagt hejdå och gick ut med världens största leende på läpparna tror jag.

Åh, denna dagen kommer jag nog aldrig glömma. Och inte mamma heller haha, undra hur många gånger jag ringde och uppdaterade henne? Stort tack iaf till vecko revyn och topshop.

Ebba är grym.

Nu lite bilder:

(titta på ebbas YSL väska :) )

outfit:


goodie-bag påsen jag vann + två linnen jag köpte:


och det bästa av allt, Hanna, jag & Ebba:


image165

Kommentarer
Postat av: Louise

Natalie: Svarade i din blogg ;)

Sus: Hahaha nu ska vi inte överdriva. Men roligt var det. lever fortfarande på det tror jag hahahhaa njiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiia

Postat av: Kelly

Åh vad roligt! :-D vad kul för dig! härligt med goodiebag!

2007-04-21 @ 18:04:51
URL: http://kellybellybutton.blogg.se
Postat av: Mari

Åh va kul! :-D
Grattis får man väl säga ;-)

2007-04-21 @ 21:22:55
URL: http://modigh.webblogg.se
Postat av: Louise

Mari: Tack =) haha

2007-04-22 @ 00:03:08
URL: http://mesummer.blogg.se
Postat av: Louise

Kelly: Haha tack! Ja sånt är alltid kul!

Mari: Tack =) haha

2007-04-22 @ 00:03:28
URL: http://mesummer.blogg.se
Postat av: katrin

åh, jag skulle egentligen också dit men kunde inte! det gula linnet har jag med, så fint är det :)

2007-04-26 @ 21:16:33
URL: http://thebestofkatrin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback