på väg till Göteborg

Igår passade jag alexander i 10 timmar haha, vi lekte och busade, tittade på tv, åt mat och tittade på tv... roligt var det och trött blir man vill jag lova.

Igår firade även jag och min underbara marcus 8 månader så jag fick lite bråttom när alexanders mamma var 2 h sen hem + att jag skulle till stan och göra ett ärende för anne.

Men klockan 7 satte jag och marcus oss vid bordet och åt jättegoda kräftor med ost och kex... mums...
Det var en mysig kväll. Och marcus är världens snällaste människa, han berättade att han köpt en present. märkvärdigt. Men ändå något. Och han hade gömt den så jag fick springa och leta haha...
Hittade den tillslut och det var ett par skor jag tittat på ett tag som är helt underbart snygga. Jag blev helt paff, det var världens bästa present. Hoppas verkligen du förstod det. Men det tror jag.



Bild på skorna jag fick! Helt underbart snygga är dom. Såklart är bilden inte rättvis =).

Åh vad jag älskar dig marcus. Du gör mig till världens lyckligaste. Du och jag föralltid.

Nu ska jag till stan sen klockan 11 hämtar P-O och Klara mig här nere :)

Måste gå.

Puss

Kommentarer
Postat av: Sanna

Nej det är inte ett dugg pinstamt x) Vill bara vara lite smått anonym haha ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback