skola imorgon!




Imorgon börjar allvaret igen alltså. Fast då går jag bara 0900-1030. I princip bara upprop alltså.
Redan har ett år gått och detta året ska jag verkligen ligga i! Det måste jag! Och jag ska klara det.

Jag har ju min 18-årsdag att se fram emot snart. Och Stockholm i november. Bara tågbiljetter som ska bokas dit nu också. Och snart fyller Marcus år. Gu va roligt. Och idag fyller Anna Maria år. Nu blev det mycket födelsedagar.
Jag har önskat mig en symaskin i födelsedagspresent. Hoppas jag får det.

Nu ska jag kolla lite på tv. Sov inte alls länge idag.

Min sista sommarlovsdag. Nu är sommaren slut, fy fan.

Puss


Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas du får en bra första skoldag ! :)

Postat av: Stina

tjena cutie... Läget? Tänkte bara fråga, vad sysslar du med i malmö för tillfället? Imorgon får vi reda på om vi får lägenheten.. ihhhh.. och då måste jag skaffa extrajobb och grejer.. shit, mkt nu :p Puss!

2007-09-04 @ 23:37:32
URL: http://stinalee.blogg.se
Postat av: Mini

På ProCivitas gick jag också! ;) Fast i Helsingborg. En vän till mig går på ProC i Malmö, Maxi, och några andra.. Ha det bra! Kram!

2007-10-29 @ 17:33:10
URL: http://www.carolinelundh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback