glad lucia

Första året iår när jag inte är med i tåget. Jag hade helt enkelt för mycket andra saker iår. Det är rätt tråkigt men det kändes ändå skönt. Första gången jag ser min egna skolas luciatag från en kyrkbänk haha. Men jag har hunnit med mycket. Både varit tomte, tärna, ängel och självaste lucia! :)

Denna låten är så himla fin, denna versen är vacrast,


Det största är kärleken i evig tid och finns det ljus
finns det värme, finns det kärlek och frid.
Låt det brinna, låt det brinna, ljuset som du tänt!
Låt det brinna, låt det brinna, ljuset i advent!

Glad Lucia!


Kommentarer
Postat av: Melvan

Du har också en fin vers :)

Postat av: Anneli

Hehe, ja det är mycket man borde göra men som man skjuter upp, men tänk vad skönt det är när man väl gjort det sen. :-) Hoppas du haft en finfin luciadag.

2007-12-13 @ 21:36:22
URL: http://heartofanneli.blogg.se
Postat av: Danni

Härligt med lucia, så glad lucia på dig också :)

2007-12-14 @ 11:31:53
URL: http://miumiu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback