Juuuullov

Mitt jullov började egentligen igår kan man säga eftersom jag hade julavslutningen då men eftersom jag verkligen känner av det idag känns det mer speciellt. Ingen skola på två veckor. Åh va skönt alltså.

Idag ska jag och min älskling ha lilla julafton. Vi ska äta julmat, kanske se svensson svensson, dela ut klappar, sitta framför brasan (tv'n hihi), och kolla love actually. Nästan som en riktig julafton. Det kommer bli så mysigt. Men innan dess måste jag åka in och köpa köttbullar och prinskorv, ljus och packa! Så himla tråkigt att packa men men.
Jag kunde inte sova längre än till halv nio imorse. Men nu kan jag istället läsa vecko revyn jag inte får göra på kvällarna hihi. Marcus tycker inte om när jag läser innan jag somnar men jag har mycket lättare för att sova då. Fast igår så var jag jättetrött ändå haha.

Hoppas ni får ett jättebra jullov! Äntligen!

image281

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback