MENTOR

Jaaa, jag har fått min mentor. Och det blev en fastighetsmäklare. Är så himla glad för det alltså. :D.
Om jag inte har fel så är det från denna fastighetsmäklarbyrån: http://www.hasslinger.se/
YES! Han heter Mårten iaf och vi ska höras efter jul! Då ska i äta frukost ibland och luncher. Jag ska iaf bjuda han på skollunch utöver de andra tiderna. Hoppas vi får en bra kontakt höhö så det kanske leder till något bra. Nu är jag jätteglad.

Och när jag cyklade till skolan för andra dagen idag kom en svart cocker spaniel springandes så öronen bara flög. Jag ville bara ta den och lägga den i min cykelkorg och cykla vidare med den och så skulle vi bli bästa vänner. Men det blev inte så tyvärr. Men när jag har råd och tid för en hund. Då ska jag ha en och den ska få all kärlek i världen hihi.

Idag kommer marcus njiiiaa...

snart spa :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

puss

Kommentarer
Postat av: susanna

va vad är mentor för nåt???telllllll meeee!

2007-12-19 @ 17:37:41
Postat av: Louise

Susanna: En som hjälper en in i arbetslivet typ och så äter man lunch och frukost tillsammans då och då och pratar och kanske får häjlp me vissa saker och så! kan förklara när vi snackar i telen vettu! pussssssssssssssssssssssssssssssssss

Postat av: susanna

Ehh oki hoppas jag verkligen.. haha skämta. ja det får du göra =D Pussss

2007-12-21 @ 19:26:18
Postat av: Anonym

ascoolt ju, sen går vi utbildningen tillsammans då hihi :P njiap ett ög röt ikväll kompis, nostikväll... stiffeeeeeee. känns som jag blivit påkörd av en buss.. ABBA

2007-12-22 @ 14:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback