ojojoj

Gu va ja är knäpp. Jättedålig på att uppdatera bloggen haha jaja.

Jag glömde typ det viktigaste med hela min och marcus resa till stockholm! SOUND OF MUSIC. Haha en av sakerna jag längtat till mest (efter hotellet). Jag älskar sound of music. Såg den första gången när jag var jätteliten så det är väl därför antagligen. Har varit på ett antal live föreställningar men detta var klart den bästa tycker jag. Jag tycker Pernilla Wahlgren är så himla bra på scen alltså! Detta var verkligen en underbar föreställning. Den var klockan tre och vi hade mycket bra platser. Vi träffade också marcus familjs kompisar som skulle på en senare förställning. Det var kul! Ja men föreställningen var hur bra som helst. Den var på Göta Lejon :). haha sist när jag och mamma var där och skulle se Grease fick vi sitta på "kungaplatserna".. aa de där fina balkongerna haha det var kul!

Iaf. Nu fick jag värsta flashbaken till lyxhotellet den helgen haha. När man låg i sängen och ååhh. Jag längtar tillbaka. Nästa vecka ska jag och marcus ha vår julafton. Alltså den 21a decemner. Det kommer bli jättemysigt. Jag har bestämt vad jag ska ge honom, men det kan jag inte tala om här hihi!

Mamma är här nu och vi har bakat. Åh så himla gott alltså haha. 


Snart är det äntligen jul. Åh vad jag längtar. HÄR ska vi fira jul hihi! Längtar jättemycket. Har varit där 2 ggr tidigare, men inte sedan de renoverat. Längtar längtar längar. Selma spa. hihi.

Nu måste jag och mamma gå och hämta cykeln som står hos toms familj, passade honom idag!

Glad Lucia 2007 !!! Nu ska jag duscha och platta håret :)

Puss

image278

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback