söndag

Hej!

I helgen blev det ingen hundpassning. Hundens mattes väninna kunde hjälpa till. Men helgen har varit mycket bra. I fredags var jag med mamma och tog det lugnt och såg på legally blonde. I lördags gick jag och mamma på stan sen åkte jag hem till marcus för hans bror fyller 25 idag men så firade han det med sin mormor och morfar och farmor igår. Det var väldigt roligt tycker jag. Speciellt att leka med marcus morfars och mormors hund gosi. Åh jag vill så gärna ha en hund. Då ska jag skaffa en amerikansk cocker spaniel. Det har de haft! Är så avundsjuk. Men jag och marcus ska skaffa en cocker spaniel en dag har vi sagt. hurra :D hihi. Sen åkte vi hem hit och såg the holiday med mamma. Kanske världens sötaste film.. åhh jag älskar den.

Sen blev det söndag och mamma åkte :( inte lika roligt men men vi ses på lördag och sen på söndag är det spadags. Längtar ihjäl mig dit. Har varit där ett sportlov tidigare då varvade vi det med skidåkning och spa! 
 Det ska bli så underbart!!! Men idag har varit en bra dag ändå. Jag har tränat mitt första pass på sats :). Dans aerobics blev det. Jätteskoj förutom en asäcklig gubbe hahaha som gjorde överdrivna porrrörelser usch. Men i framtiden blir det nog mest vanlig aerobics, step och body pump haha. jaja vi får se!
Sen firade vi marcus bror, andreas, igen. Åt jättegod mat och det var tur jag tränade innan hahaha. Nej men det var jättetrevligt. Han fick en ittala lykta av mig och mamma hihi.

Här kommer en bild på mig och världens bästa mamma från min släkt middag:

image279

Längtar efter mamma! :(

denna kommande vecka blir nog bra :)
puss

Kommentarer
Postat av: susanna

hahah den mannen verkar så jäkla obehaglig alltså! usch ryser..=D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback