Stockholmshelg

Det har varit en fruktansvärt dålig uppdatering men det beror på att min dator inte fungerar, tråkigt nog. Hur som helst så hade ju jag och marcus ett år i helgen!

Det va en helt fantastisk helg... Vi åkte upp tidigt på fredag morgon, och åt mysig frukost på tåget från EH! Jag sov väl lite mer än en timma och sen var vi framme tjugo i elva... Då gick vi till det supermysiga hotellet som marcus bokat. Du är en ängel... Det var ett lyxigt hotell i gamla stan höhö, allt var inrett som på en båt typ! Så på fredagen chekade vi in och gick runt i stan senare. Sen åkte vi hem för att ta det lugnt innan vi skulle äta. På kvällen åtvi julbord i gamla stan, en jättemysig resturang som låg i ett valv. Sen promenerade vi hem och så fick marcus sina presenter av mig hihi :). 
http://www.victoryhotel.se/ hihi det är hotellet :)

På lördag vaknade vi upp och hade ett år! Ett helt underbart år marcus. Jag älskar dig, föralltid! Den dagen spenderades bara i Gamla Stan då vi gick på julmarknad, träffade argilla.. krukmakeriet från landet och mammas väninna typ hihi, och så gick vi runt där och myste, Gamla Stan är så himla mysig. Sen var vi på hotellrummet innan middagen. Middag blev det på en italiensk resturang. Först åt vi bruschetta, så himla gott! Sen åt jag pasta med oxkött och champinjoner och Marcus åt pizza. Sen fortsatte vi kvällen på resturangens bar hihi.

Det blev redan  söndag och det var jättetråkigt eftersom vi haft en sån underbar helg. Vi åt den underbara frukosten igen, åhh den var verkligen jättegod haha. Sen gick vi till stan och va där ett tag innan vi skulle till hotellet och hämta våra väskor som skulle ta oss till centralen för tåget hem. Åh jag ville verkligen inte åka hem! Det var så himla underbart. Jag älskar dig marcus, du är det bästa som hänt mig. Tack för världens underbaraste helg!

Idag blir det göteborg. Längtar verkligen.

Jag lägger upp bilder när jag fått de av marcus :)

Kommentarer
Postat av: joanna

GRATTIS TILL ER FRÅN MIG :) !!!

2007-12-07 @ 14:52:03
Postat av: Marcus

Älskar dig med =).. Men du glömde ju att vi var och såg Sound of Music på Göta Lejon din tok ;)

2007-12-10 @ 16:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback