göteborgstjejer

idag var det en lugn dag med tandläkarbesök som jag blev jättebesviken över, grr. Och sen matte och ett varmt bad med tända ljus (:
Sen 18:00 var det dags för sushi på favoriten T&W, men klockan sex ringer en förtvivlad sus om att anne är sen och jag möter upp henne utanför hennes hus och sen går vi till sushibaren och väntar påa arnet som kommer liak söt som vanligt och skyller på bussarna, töntigt hahaha skoja! det är ju faktiskt snöstorm...
Sen Satt vi där till typ halv åtta och sen gick vi till rosa pantern och fikade till tio tiden, så himla roligt.. åh vad ni är underbara!

och imorgon blir det stan med mamma först sen anne och suset såklart! Och snart är det fredag, iiih..
jag älskar mitt liv! ska nog göra lite matte nu :D hahaha det ska faktiskt bli skoj usch va ja är barnslig..

hoppas jag hittar något snyggt på stan imorgon också!
någon som kan tipsa om något snyggt creme rouge?
blir nog maybelinne - aprikosfärgat...trivs inte så bra i rosa...

matten väntar! puss

Kommentarer
Postat av: susanna

haha jaa det var jättekul..men sorgligt att du var så trött idag hahahah (hörde rykten från anne).. men vad kul att du hade köpt ett så fint rouge idag!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback