haha en till lista

PERSONLIGT
1. vad heter du? Louise Emanuelsson
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Ester
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Tjejnamns-alternativet var Lydia och kill namnet var Karl - Henric (haha)
4. vilket stjärntecken är du? Våg
5. vilken årgång är du? 1989
6. vart bor du? Malmö
7. bott utomlands? Nej
8. flyttat antal gånger? 2 gånger. Eller bytt lägenhet när jag var liten, sen flyttade jag från Göteborg till Malmö.
9. vilken skolklass? SP1B
10. vad vill du bli när du blir äldre? Fastighetsmäklar, jag tror ingen är förvånad eftersom jag tjatat om det ända sedan jag ville bli det typ, men om det inte blir  så kanske jag vill bli hudterapeut eller nått sånt...

UTSEENDE
1. hur lång är du? 1,76
2. hur mycket väger du? lagom
3. hårfärg och frisyr? Brunt hår som går nedanför axlarna med ljusa slingor och lite längre snedlugg.
4. ögonfärg? Bruna
5. mest nöjd med? läppar, ögon och leende.
6. minst nöjd med? åååh orka
7. skostorlek? 40
8. glasögon? nej
9. har du några piercingar/tatueringar? nej

FAVORITER
1. filmer? Sound of Music och A walk to remember kan jag bara komma på nu 
2. låtar? många
3. årstider? Vår och sommar tror jag, men jag älskar när hösten börjar komma och man tänder massa ljus =)
4. mat/dryck? Sushi/pizza - Coca Cola
5. djur? hund (cocker spaniel)
6. färg? rosa och blått kanske
7. parfym? jean paul gaultiers naken kille, (hoppas joanna läser detta) Haha nej jag vet inte... Gillar den kenzo amour jag fick av Marcus samt den lila Calvin Klein - eternity
8. tv-program? vänner, oc, desperate housewifes, ett herrans liv
9. ämne i skolan? Svenska och företagsekonomi
10. sysselsättning? kompisar, pojkvän, vara ute och roa mig, tennis m.m

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? Min mörkblåa svea jacka
2. vad använder du just nu för skor? varma vinterskor med typ ull inuti, sådana som ser ut som bally kängor haha. 
3. favoritfärg på kläder? brukar väl inte handla efter färg så...
4. favoritmaterial på kläder? Inga läskiga material som noppar för mycket iaf
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Vårkläder, men det vill inte vädergudarna tydligen.
6. favoritaffärer? många
7.  för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? vet faktiskt inte, det varierar. Beror lite på vad mamma känner för ungefär.
8. favoritmärke? ralph lauren och gant, (åh vad sånt här är töntigt)
9. vad har du för byxstorlek? 28/34
10. vad har du för tröjstorlek? Small - medium

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? Det är väl, litet - men jag har ju inte bara ett rum så...
2. vilken färg på tapeterna? inga tapeter, målat rosa hoho =)
3. vilka färger går rummet i i övrigt? typ ljust
4. favoritmöbel i rummet och varför? Min säng
5. vad vill du ändra där inne? Skulle vilja ha något annat att lägga kläder på, istället för den bänk jag har...
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? en damm. turning torso, bilar och en busstation
8. vad gör du oftast i ditt rum? sitter vid datorn, sover
9. vem förutom du brukar sova i din säng? marcus

BLANDAT
1. vad heter din morfar? Tore
2. var har du i din:
a) jackficka just nu: försvarets hudsalva, nycklar, näsdar tror jag
b) skolväska just nu? min "skolväska" är min vanliga handväska så allt jag behöver har jag väl där i, men just nu ligger där en mattebok, skrivbok, två mössor och lite annat jag inte orkar skriva =)
c) handväska eller liknande just nu? men åh samma fråga ju
3. vad är du beroende av? mat, musik, mamma, kompisar och marcus.
4. vilket land kommer du i från? sverige
5. vilken sorts lipsyl använder du? försvarets hudsalva
6. vad tror du på? mig själv och gud
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? kristendomen säger man väl?
8. vad köpte du senast? varm choklad på tåget
9. har du nåt husdjur? ja en jättegollig kanin som heter roxette men den bor kvar i göteborg. det är en tjock liten hermelin som är svart och vit :D
10. vad bor du i? Lägenhet


GREJER
plånbok: brun, typ. ska köpa en ny men har ingen aning om vilken... någon som har en idé? haha
tandborste: vit och rosa
smycken: ja, har många olika...
solglasögon: också ett par bruna typ orkar inte förklara
underkläder: mm
nagellack: nja, isåfall massa stärkande saker men ååh. jag känner att jag blev på dåligt humör efter denna listan.
mp3: efter att min ipod blev stulen blev mamma inte gladis sådå fick jag köpa en ful creative
mobil: Lg nått, vet inte vad den heter men jag vill ha en ny :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback