på tal om sommaren

jo vi ska resa någonstans i sommar,
och när jag var i alperna förra veckan bestämdes tydligen det att det skulle bli sunny beach.
och jag ville inte. jag ville inte och jag ville inte.
fast skitsamma så vi ska iaf åka dit kanske haha detta var bara så kul.

louise säger:
Vi kan åka till nice

louise säger:
kanske inte så partyigt dock haha

Anne säger:
MEN GOOD

Anne säger:
VA FAJAO SKA VI JÖJA I NICE?

louise säger:
hahahahahha

louise säger:
hahahahahha

Anne säger:
hahahahs

Anne säger:
stövla runt och köpa baskrar

haha nej det hade nog inte varit så kul, det kanske ändå blir det semestermålet som alla andra också väljer... ååh det blir väl kul så länge jag är med er (:

Val Thorens var underbart!
titta på lolloo på pixbox för bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback