snart

jag fick nog en impulskänsla, för jag vet inte vad det är med mig när jag känner såhär.
tur är att jag har något att komma till.
åker om 20 min!
mamma är det bästa som finns!
ikväll är det melodifestivalen, jag vill träffa joanna!
Och såklart anne och susanna men jag träffade joanna senast för hur längesedan som helst...
jag längtar så efter er.
snart åker jag...åh va det känns bra. jag är itne ens rädd aför att det är söndag imorgon :D nu mår jag bra!

marcus jag älskar dig!!! du är så otroligt underbar...



Kommentarer
Postat av: Sötnosen

du är utmanad! berätta det pinsammaste du varit med om! http://sotnosen.blogg.se/100207140856_utmaning__bertta_det_pinsammaste.html#comment

Postat av: Anonym

hej raring =) Vad kul det var att ses en snabbis idag, ser fram emot imorgon.. du är bästbästbäst! loveyou nöff

2007-02-11 @ 15:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback