trött trött trött

tisdag idag och klockan är redan åtta på kvällen...
Sitter med halvöppna ögon och försöker koncentrera mig på detta haha.
lovet för min del har varit underbart...

åkte till göteborg i tisdags och veckan bestod av kompisar, tandläkarbesök, stan, mamma, ny mobil och lite annat.. Och till helgen kom också marcus och hälsade på. Så roligt!
Det blev helene, joanna och viktoria i helgen med stan också... underbart!
och i fredags var jag på hulebäcksgymnasiet och hälsade på..

 detta blir typ världens tråkigaste inlägg för jag är så trött så nu står en dusch som högsta prioritet för jag ska använda min nya peeling shower och så ska ja göra en hårinpackning och lite annat sen är det desperate om en timma!

imorgon blir det marcus - äntligen, saknar min älskling

i helgen kommer anne och susanna :D åh jag längtar tjejer haha

jaja puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

puss på dig med jag är asknöäp nu sitter o skrattar åt uhnanannanannaa.. eller nått jag vet inte lålå. uhuh jiiaaaaap t apå mig nu ska jag sova. o sen raka av mig ögonbrynen, ändå kärnan

2007-03-02 @ 15:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback