en lista?

ja enligt suset måste jag uppdatera och måste göra en lista.. hm nej jag orkar inte.
Men först till min solstråle Natalie Isaksson, förlåt att jag "glömde" dig i det inlägget haha, du vet att du inte är glömd ändå hoppas jag (:

ska kanske försöka mig på det där med en lista...
1. Var hittade du den här listan?
Sus fräcka tips om att söka på google.se haha
2. Var är dina föräldrar födda?

Mamma: Lilla Edet (sorgligt nog) Pappa: Varberg
3. Vad är det senaste du installerade på datorn?
hm, ingen aning

4. Vilken är din favoritrestaurang?
Med bra sällskap och god mat kan vilken resturang som helst bli en favorit.

5. När badade du i en pool senast?
Hm, under jul på Gran Canaria

6. Har du varit med i någon skolpjäs?
Japp, under Darjeeling och Casa tiden. Minns dock inte vad den hette på mellan stadiet men på högstadiet var det några fjantiga cabaréer som ulla fick all berömmelse för fast det enda hon kunde var och klaga rätt mycket egentligen haha.

7. Hur många barn vill du ha?
Två eller tre =) om inte alla ersätts mot hunder haha.. nej men två eller tre.

8. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
All sorts hård rock typ... haha nej men all sånt i death metal stilen.

9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Om jag hade fått så... men nästa val får jag och ja, då vet jag vad ja ska rösta på :)

10. Vad har du för TV-kanaler?
haha jag har egentligen fler än jag borde men min tv grej är lite lustig... skitsamma

11. Har du åkt moped någon gång?
Ja

12. Har du busringt någon gång?
Hahaha ja det är klart. Kommer ihåg massa gånger från när man va liten och inte för så längesen när jag och helene satt busringde. Inte minst när vi ringde ett sånt äckligt dejting nummer med massa pedofiler.

13. Har du fått felparkeringsböter?
Hmm, eftersom jag knappt kan köra bil och alltså inte har körkort så nej...

14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Inte bungyjump, möjligtsvis fallskärm men nej…det skulle jag nog inte. usch vad jag låter tråkig.

15. Har du en egen trädgård?
Ingen egen, på landet har vi =) 

17. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Bamse typ fast jag kanske borde skriva lady & lufsen haha

18. Kan du alla orden i nationalsången?
Nej inte i alla verser iaf, kanske den första

19. Badkar eller duschkabin?
Badkar om jag måste välja men jag vill ha båda!

20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
The holiday antar jag haha =) mycket för det goda sällskapet ;)

21. Favoritpizza?
Cappricosa/Hawaii

22. Chips eller popcorn?
Chips.. popcorn på bio

23. Vilken färg på läppstift använder du?
rosa tonat läppglans

24. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
vad är det?

25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nej

26. Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsin

27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Det måste varit mamma, då åt vi nog kött sås och potatis eller nått liknande haha... minns inte exakt..

28. Favoritchoklad?
Lindt's kulor! Annars gillar jag väl all choklad...

29. När röstade du senast?
Hm, räknas lucia? haha

30. När åt du en hemodlad tomat sist?
I somras som Göte odlat vid vår tomt för där lyser solen mest på dom :D

31. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Ja en gång på minigolf grej på landet haha nere vid löderups strandbad

32. Är du bra på matlagning?
Haha när jag känner för det kanske

33. Klarar du att tanka själv?
Ja :D

34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
Haha nej..

35. Pepsi eller Coca Cola?
Coca cola helt klart

36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Nej

37. Vad var det senaste du handlade?
godis

38. Har du kräkts offentligt?
Ja

39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
självklart den sanna kärleken, även om jag hade pengar skulle jag aldrig kunna köpa mig till den sanna kärleken. Även om jag hittar min riktiga kärlek behver vi ju inte bli fattiga? Jaja, självklart kärleken iaf...

40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Kan nog stämma, men det är nog nått man kan inse med en gång eller senare. men jag vet inte...

41. Har du ringt något betalnummer?
Ja

42. Kan man vara vän med sitt ex?
Det innebär rätt mycket väl men om båda vill och det inte finns några känslor kvar som kan skapa problem, varför inte? man har ju trots allt delat rätt mycket tillsammans. Just nu har jag ingen lust med det men, ja vem vet.  

43. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Min kusin när hon fick barn :)

44. Hade du mycket hår som liten bebis?
Haha nja...

45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Ett meddelande jag spelat in själv som jag hatar att höra haha

46. Vad har du i din väska?
Plånbok, nycklar och mobil, mp3, läppglans, skolböcker, en liten neccesär med diverse saker, kalender och en hel del skräp haha

47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Ja, när man tvättar sig :D jag älskar den känslan haha.. och prata lite i telefon.. kanske läsa lite i en bok.. nått i den stilen.

48. Vad är du tacksam för idag?
Att jag har en underbar pojkvän som jag älskar oerhört mycket (jag vet att du läser detta din snokare) och att jag har världens bästa vänner...och mamma.. aja nu låter detta astöntigt jag orkar inte bry mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback